ျမန္မာႏိုင္ငံ၏ ပထမဆံုး Call Center အေကာင္အထည္ေဖာ္မည္

၁၇ ရက္ ဇြန္လ ၂၀၀၉။ ယဥ္ႏြယ္၀င္း
ျမန္မာႏုိင္ငံတြင္ တယ္လီဖုန္းျဖင့္ ၀န္ေဆာင္မႈေပး ေသာ စနစ္တစ္ခု ပထမဆုံးအႀကိမ္အျဖစ္ ထြက္ေပၚလာမည္ ျဖစ္ေၾကာင္းသိရသည္။ ၎စနစ္သည္ ႏုိင္ငံ တကာမွာ Call Centre ဟုေခၚတြင္ၿပီး Information Technology Central Services Co.,Ltd. (ITCS) မွ အေကာင္ အထည္ေဖာ္ စတင္ လုပ္ကိုင္ သြားမည္ျဖစ္ေၾကာင္း သိရ သည္။
Call Centre ဆိုသည္မွာ ဖုန္းနံပါတ္တစ္ခုကိုႏွိပ္လိုက္႐ုံျဖင့္ မိမိ၏လိုအပ္ခ်က္မ်ားကို ၀န္ေဆာင္မႈေပးႏုိင္မည့္ Centre တစ္ခုျဖစ္ပါသည္။ ဟိုတယ္၊ စားေသာက္ဆုိင္၊ သယ္ယူ ပို႔ေဆာင္ေရးလုပ္ငန္း၊ ခရီးသြားလုပ္ငန္း၊ ေဆာက္လုပ္ေရး၊ အခန္းတြင္းအလွဆင္ျခင္း၊ အင္တာနက္ အစရွိသျဖင့္ အျခားေသာ ကိစၥရပ္မ်ားႏွင့္ပတ္သက္၍ Service ေပးသြား မည္ျဖစ္ေၾကာင္းသိရသည္။

ဖုန္းနံပါတ္တစ္ခုကို ႏွိပ္လိုက္႐ုံျဖင့္ customer ေတြရဲ႕ ျပႆနာေတြကို ေျဖရွင္းေပးႏုိင္မွာပါ။ ဖုန္းနံပါတ္ကေတာ့ ဆက္သြယ္ေရးကခ်ေပးတဲ့ နံပါတ္ တစ္ခု ခုျဖစ္မွာပါ။ မွတ္မိလြယ္တဲ့ ဂဏန္းေလးေတြ ျဖစ္မွာပါ ဥပမာ- လမ္းတြင္ ည အခ်ိန္မေတာ္ ကားပ်က္သြားတာမ်ဳိးေပါ့။ ၀ပ္ေရွာ့ေတြကလည္း ပိတ္ၿပီ။ ဘယ္လိုမွလည္း အိမ္ကို ဆက္သြယ္လို႔မရတဲ့အခ်ိန္မွာ Call Centre ကိုဖုန္းဆက္လိုက္ပါ။ ကၽြန္ေတာ္တို႔က သူ႔အတြက္ ၀န္ေဆာင္မႈေတြ ေပးသြားမွာ ျဖစ္ပါ တယ္။ တစ္ႏုိင္ငံလုံးအတြက္ ၀န္ေဆာင္မႈေပးႏုိင္ေအာင္လည္း ေဆာင္ရြက္သြားမွာပါ။ Call Centre မွာ ၀န္ထမ္းတစ္ရာေက်ာ္ေလာက္ရွိမယ္။ ၀န္ထမ္းေတြဟာ ၂၄ နာရီလုံး အၿမဲ၀န္ေဆာင္မႈေပးေနမွာပါ။ ဒီ Call Centre ကို လာမည့္ႏွစ္အတြင္းတြင္ အေကာင္အထည္ေဖာ္ႏုိင္မယ္လို႔ ထင္ပါတယ္။ Department တစ္ခုခ်င္းစီတုိင္းမွာ အရည္အခ်င္းရွိတဲ့လူေတြလိုအပ္ပါတယ္။ IT ဆိုရင္ IT နဲ႔ပတ္သက္ၿပီး Knowledge ရွိတဲ့ Operator ေတြ၊ Marketing နဲ႔ပတ္သက္လို႔ အရည္အခ်င္းရွိတဲ့ Operator ေတြ အမ်ားႀကီးလိုအပ္ပါတယ္။ လုပ္ငန္းနယ္ပယ္တုိင္းအတြက္ ယခုအခ်ိန္မွာ ျပင္ဆင္ ႏုိင္ျခင္းေတာ့မရွိပါဘူး။ ဟိုတယ္ႏွင့္ ခရီးသြားလုပ္ငန္း၊ အင္တာနက္ဆုိင္ရာ ၀န္ေဆာင္မႈကဲ့သုိ႔ေသာ အေၾကာင္းအရာမ်ားအတြက္သာ စတင္လုပ္ေဆာင္ သြားမွာပါ။ ေနာက္ပိုင္းမွသာ နယ္ပယ္တုိင္းအတြက္တိုးခ်ဲ႕ႏုိင္မွာပါ” ဟု CyberNet Technology မွ မန္ေနဂ်င္းဒါ႐ိုက္တာဦးေကာင္းဇံမွ အင္တာနက္ဂ်ာ နယ္သို႔ေျပာသည္။
Call Centre မ်ား တည္ေထာင္ရျခင္း၏ ရည္ရြယ္ခ်က္မွာ လူမႈေရး၊ စီးပြားေရး၊ က်န္းမာေရးကိစၥမ်ားတြင္ လြယ္ကူထိေရာက္စြာ အကူအညီ ေပးႏုိင္ရန္ အတြက္ ျဖစ္ေၾကာင္း သိရသည္။

Comments :

0 comments to “ျမန္မာႏိုင္ငံ၏ ပထမဆံုး Call Center အေကာင္အထည္ေဖာ္မည္”